Baharu empat bulan berada di pasaran, inai ‘instant’ atau segera mampu milik, Mazaville (Inai Che Ta) diusahakan Anas Zahrin dan Rozita Che Wan sudah terjual lebih 100,000 kotak!

IKLAN
Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Anas Zahrin dan Rozita Che Wan bersyukur Inai Che Ta mendapat tempat di hati penggemar inai di Malaysia.

Malah hingga kini lebih 1000 pengedar berdaftar berjaya menjana pendapatan sampingan mereka berbekalkan jualan inai berkenaan. Enggan berpeluk tubuh dan terus selesa dengan apa yang ada, jenama itu terus optimis mahu membantu 1 juta wanita di Malaysia menjana pendapatan sampingan.

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Kotak pembungkusan semula Inai Che Ta dan produk terbaharu gincu Mawar Hitam atau Black Rose Che Ta dilancarkan 15 September lalu.

Rozita Che Wan atau Che Ta yang bertindak sebagai pengasas bersama dan duta ‘kecil’ jenama inai berkenaan, pihaknya sedar usaha membangunkan ekonomi golongan wanita mahupun suri rumah tidak pernah bernoktah.

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Che Ta yang juga isteri kepada Zain Saidin menambah, pengalaman bergelar wanita berdikari hingga menjadi ibu tunggal sebelum ini banyak membuka ruang baginya menyelami getir rasa kaum hawa.

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Produk Inai Che Ta diiktiraf telap air dan sah penggunaannya dalam solat daripada pihak Fakulti Perikanan dan Sains Makanan, Universiti Malaysia Terengganu pada 14 September lalu.

DAPAT PENGIKTIRAFAN SAH SOLAT

Dalam pada itu, Che Ta bersyukur kerana produk inai terbabit diiktiraf telap air dan sah penggunaannya dalam solat daripada pihak Fakulti Perikanan dan Sains Makanan, Universiti Malaysia Terengganu pada 14 September lalu.
Lambakan inai yang mudah digunakan di pasaran seperti inai serbuk, inai siap bancuh atau inai celup menyebabkan ada golongan wanita keliru.
“Terutamanya berkaitan inai jenis celup yang dikatakan menghalang air untuk sampai ke anggota wuduk atau mandi wajib.Tapi akhirnya, inai kami ini sah dipakai dalam bersolat,” kata Che Ta.

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Proses ujian klinikal telah dilakukan dengan kerjasama Fakulti Perikanan dan Sains Makanan, Universiti Malaysia Terengganu dibawah pengawasan Prof Madya ChM Dr Mohd Zul Helmi Rozani.

IKLAN

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Che Ta dan Anas ditemui pada acara A Night With Rozita Che Wan bertemakan Malam Bollywood yang sangat meriah di Glam Hall, Damansara Perdana pada 15 September lalu bagi meraikan semua yang menyokongan perjalanan Inai Che Ta termasuk keluarga, rakan – rakan, media dan juga Skuad Inai Che Ta.

IKLAN

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.

Terjual Lebih 100,000 Kotak Dalam Masa 4 Bulan, Inai Che Ta  Sasar Bantu 1 juta Wanita  Malaysia.
Turut dilancarkan pada majlis berkenaan ialah pembungkusan semula kotak inai selain produk terbaharu gincu mawar hitam atau Black Rose Che Ta berharga RM19.90.

Terdahulu Jun lalu, di premis acara sama, sebuah acara memperkenalkan jenama inai itu diadakan. Malah serentak turut diadakan majlis berinai besar-besaran bersempena ulang tahun perkahwinan Che Ta dan Zain yang bakal genap 10 tahun pada 11 Disember depan.

Lubuk konten hanya untuk VVIP NONA. NONA kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI