ARTIKEL TERKINI

Kalau tak mampu nak jaga anak orang, jangan jadi pengasuh! Itu kata-kata yang meluncur keluar dari mulut ramai k
August 14, 2018 11:44 pm
Walau pun drama 'Jangan Benci Cintaku' sudah berakhir tapi 'demamnya' masih terasa hingga ke hari ini. Memegang watak Shah yang juga hero
August 14, 2018 6:30 pm
Ibu adalah insan yang terpenting dan teristimewa dalam hidup seorang anak dan sukar dicari ganti. segala jasa dan pengorbanannya tidak dib
August 14, 2018 6:05 pm
Setiap kali datang bulan pasti mengundang berbagai rasa kurang selesa pada sesetengah wanita. Selain senggugut satu lagi ketidakselesaan yang sering mengganggu
August 14, 2018 5:05 pm
Macam pelik je kan bila dapat tahu yang bra atau pakaian dalam wanita pun ada tarikh luput. Mungkin ada yang anggap perkara ni lucu tapi ia sangat pe
August 14, 2018 4:10 pm
Ini bukan situasi biasa apabila wanita salah memilih bra. Pemilihan yang salah ini boleh mengundang poster badan yang salah dan sakit belakang. Namun, ramai
August 14, 2018 11:50 am
Terpesona tengok selebriti muslimah dari negara jiran, Indonesia ini. Walaupun berpenampilan sopan dan menuntut syariah namun ister
August 13, 2018 6:07 pm

ARTIKEL TERKINI

Kalau tak mampu nak jaga anak orang, jangan jadi pengasuh! Itu kata-kata yang meluncur keluar dari mulut ramai k
August 14, 2018 11:44 pm
Walau pun drama 'Jangan Benci Cintaku' sudah berakhir tapi 'demamnya' masih terasa hingga ke hari ini. Memegang watak Shah yang juga hero
August 14, 2018 6:30 pm
Ibu adalah insan yang terpenting dan teristimewa dalam hidup seorang anak dan sukar dicari ganti. segala jasa dan pengorbanannya tidak dib
August 14, 2018 6:05 pm
Setiap kali datang bulan pasti mengundang berbagai rasa kurang selesa pada sesetengah wanita. Selain senggugut satu lagi ketidakselesaan yang sering mengganggu
August 14, 2018 5:05 pm
Macam pelik je kan bila dapat tahu yang bra atau pakaian dalam wanita pun ada tarikh luput. Mungkin ada yang anggap perkara ni lucu tapi ia sangat pe
August 14, 2018 4:10 pm
Ini bukan situasi biasa apabila wanita salah memilih bra. Pemilihan yang salah ini boleh mengundang poster badan yang salah dan sakit belakang. Namun, ramai
August 14, 2018 11:50 am
Terpesona tengok selebriti muslimah dari negara jiran, Indonesia ini. Walaupun berpenampilan sopan dan menuntut syariah namun ister
August 13, 2018 6:07 pm
KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendali Oleh Astro Group

error: